niedziela, 5 października 2008

Oferta współpracy :)

Już od pewnego czasu chodził mi po głowie pewien pomysł. Zrobienie w moim mieszkaniu fotograficznego kącika dla osób, które są mi bliskie. Planuję wydrukować wasze zdjęcia, zakupić gustowne ramki, najlepiej takie, które również w pewnym sensie oddawałyby wasze indywidualności i POWIESIĆ was gdzieś w jakimś miłym miejscu :P
Mam wobec tego pytanie. Czy macie jakieś sugestie odnośnie zdjęć, które zdobiłyby moje ściany? Jakieś ulubione, albo takie, na których wam się wydaje, że wyglądacie szczególnie ładnie, młodo itp? :> Zdjęcie Dagmary już wybrałam. Przysłała mi ze Stanów. Wygląda na nim absolutnie ślicznie i słodko :)
Ale reszta? Czekam na propozycje :)

4 komentarze:

P. pisze...

Chyba nie dysponuję odpowiednim zdjęciem ;)

Srebrna pisze...

Dobra, to wybiore cos obciachowskiego :P

vanessa-dalia pisze...

Wkrótce planuję sobie zrobić półnagą sesję zdjęciową, więc wteyd coś podrzucę :)

Srebrna pisze...

A naga będzie dolna połowa, czy górna? Bo wiesz, mam w domu dziecko :P